sd logo

Wszyscy jesteśmy designerami i wszystko, co nas otacza, zostało zaprojektowane. Każdy z tych projektów posiada swoje znaczenie i wartość. Jakie? To zależy od komunikacji. O znaczeniu komunikacji w designie i projektowaniu komunikatów opowie Mateusz Antczak.

18 kwietnia
19.00
online

Projektowanie komunikacji od teorii do praktyki

W efekcie działania komunikacji codziennie stajemy przed wyborami i naturalnie dokonujemy decyzji projektowych – począwszy od wyboru ubioru, aż po decyzje zakupowe. Doświadczamy również efektu wizji projektowych innych designerów, przykładowo: wyciągając telefon komórkowy lub wsiadając do samochodu. Zazwyczaj w tym momencie powstaje pytanie, czy zostały one podjęte prawidłowo i czy nie generują dodatkowych problemów?

Projektowanie komunikacji nie polega jedynie na wytwarzaniu alternatyw w kontekście tworzenia kolejnych produktów lub usług, lecz przede wszystkim na zmianie zachowań i postaw społecznych. Dlatego projektowanie komunikacji wiążę się z odpowiedzialnością i wymaga rozwagi projektantów.

258 Mateusz Antczak 1

Mateusz Antczak – na co dzień pomagam firmom w znalezieniu ich własnego języka i uczę jak dobrze go wykorzystywać. Swoją pracę zawodową realizuje w ramach własnego studia projektowego, skupionego na badaniu, projektowaniu oraz wdrażaniu programów brandingowych organizacji.

 

258 Natalia Bienias

Natalia Bienias – projektantka działająca w obszarze digital od 2008 roku. Absolwentka Grafiki na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych i UXD na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Head of Design w Mobee Dick. Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych, software house’ach, startupach, dużych i małych firmach. W codziennej pracy układa, organizuje treści i upraszcza najdziwniejsze interfejsy. W wolnym czasie prowadzi bloga oraz kanał na YouTube poświęcony nauce projektowania i grafice – by Zebza. Realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak: Diebold Nixdorf, Banque Saudi Fransi, Envelo Bank, Sante, OEX Business Services, eSky, MNiSW, Bridgestone. Interesuje się psychologią poznawczą, nowymi technologiami i ich wpływem na nasze życie.

Termin

18 kwietnia 2019 r., godz. 19.00

 

Formularz zgłoszeniowy

Informacje dla prowadzących webinarium

Powyższe wydarzenie adresowane jest do subskrybentów naszego newslettera.

Wysłanie zgłoszenia udziału w wydarzeniu będzie uznane za wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji uczestnictwa w wydarzeniu (więcej szczegółów dot. przetwarzania danych osobowych)